اس ام اس حسینی (ع)

اس ام اس حسینی (ع)

 

عاشقی را پرسیدند:

زندگی چند بخش است؟

گفت:دوبخش، کودکی و پیری

گفتند: پس جوانی چه؟

گفت: فدای حسین  ..  .

 

کاش بودیم آن زمان کاری کنیم

از تو و طفلان تو یاری کنیم

کاش ما هم کربلایی می شدیم

در رکاب تو فدایی می شدیم

السلام علیک یا ابا عبدالله . . .

 

 

دل را اگر از حسین بگیرم چه کنم

بی عشق حسین اگر بمیرم چه کنم

فردا که کسی را به کسی کاری نیست

دامان حسین اگر نگیرم چه کنم . . .

 

نام من سرباز کوی عترت است

 دوره آموزشی ام هیئت است

 پــادگــانم چــادری شــد وصــله دار

سر درش عکس علی با ذوالفقار

ارتش حیــدر محــل خدمتم

 بهر جانبازی پی هر فرصتم

 نقش سردوشی من یا فاطمه است

قمقمه ام پر ز آب علقمه است

رنــگ پیراهــن نه رنــگ خاکــی است

 زینب آن را دوخته پس مشکی است

 اسـم رمز حمله ام یاس علــی

افسر مافوقم عباس علی (ع) . . .





:: موضوعات مرتبط: مطالب مذهبي , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : الهام ابراهیمی
تاریخ : شنبه 18 آبان 1392
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: